Monday, October 8, 2012

tambah lagi satu

bukan apa pun yang bertambah. cuma aku baru tahu aku diWAJIBkan pergi pulau langkawi. bukan aku tak suka. cuma aku dapat tahu pun last minit. bayangkan mana nak cari orang yang boleh bagi fund untuk aku pergi sana? nak berangan dulu nak bawak apa? haha. nasib baik dia buat masa cuti jadik aku tak ada alasan nak menolak. (bukan boleh tolak pun, lecturer suruh pergi jugak)

minggu sebelum cuti bermula aku kena bayar yuran. bukan mahal pun pada aku. rm180 bagi aku oke sebab pergi 2malam. dapat harga tuh mungkin jugak sebab 2kelas kalau tak salah aku yang pergi. tinggal bawak wet shopping je (lemak la kau kalau yang tuh pun dia nak bagi) nak beli coklat banyakbanyak. cakap langkawi je mesti pasal coklat. cakap coklat je mesti pasal langkawi. haha.

yang berat nya. akhir semester sebelum final aku ada trip Sabah yang taktahu lagi kena bayar berapa. kawan aku budget seribu untuk cover semua kos. harap masa nak pergi nanti kewangan akan stabil. sebab bukan senang nak dapat hargaharga macam ni lepas habis belajar. mungkin tak ada sampai melawat ke luar negara macam adik aku yang kat UTM tapi aku dapat berjalan jugak.


p/s: aku nak pusing satu Malaysia dulu baru boleh berangan nak ke luar Malaysia. anganangan.

No comments:

Post a Comment